Minggu, 29 Agustus 2010

[Cyworld] Leeteuk’s Cyworld Diary Entry



2010.08.24 02:26
..바보..
..바보 알아요?..
..옛날에 동네에 바보만 나타나면 놀리고.. 손가락질하고..야유보내고..
..영화나 드라마에서도 많이 나왔던걸로 기억이 나네요..
..바보..
..내가 바보가 된 느낌,,^^
..동네북 처럼..이리 치이고 저리치이고..
..난 호동이형이 좋아요,,^^ 바보한테 한번더 웃어주니까..
..난 붐 형이 좋아요..^^바보를 웃게해주니까..
..땅속깊숙이 팔수있다면 파고 들어가서 살고싶다..
..동네북이 너무 치여서 이제 찢어질거 같거든요,,
..그냥 아무것도 하기 싫다..^^완전 회의감
..역시 난 바보가봐..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
TRANS:
. .Fool..
..Know (about) fool?..
..Long ago, in neighbourhood people will tease the fool.. Fingering..Jeering..
..Think that it often appear in movie or tv drama..
..Fool..
..The feeling of me becoming a fool,,^^
..Like a punching bag.. Hitting it and hitting it..
..I like HoDong hyung,,^^ He is able to make the fool smile again..
..I like Boom hyung..^^ Make the fool smile..
..If I can dig a really deep hole, I would dig it and live in it ..
.. Hitting the punch bag too much it will tear too..
.. Then don’t want to do anything..^^ Totally skeptical
..I am truly a fool..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Credit: Park Jungsoo’s Cyworld
Translated by: minoko2440 @ sapphirepearls.com
With thanks to teukiebiased @ sapphirepearls.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar